fdaily

  • ۰
  • ۰
موقعیت جغرافیایی تهران

موقعیت جغرافیایی تهران استان تهران از شمال با استان مازندران از شرق با استان سمنان از جنوب با استانهای قم و مرکزی و از غرب با استان قزوین همسایه است . از نظر موقعیت نسبی جغرافیایی این استان در غرب دشت کویر و جنوب رشته کوههای البرز و از نظر طول و عرض در موقعیت جغرافیایی ( 35 , 47) و ( 51 , 37) واقع ا ست . از نظر عرض جغرافیایی ، استان تهران در عرضهای میانی ( بین استوا و قطب ) واقع شده است و قاعدتا باید آب و هوای معتدل داشته باشد و لیکن عامل ارتفاع و دوری از دریاها موجب ایجاد تغییرات اساسی در آب و هوای تهران شده است . این مقاله به صورت ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 94صفحه آماده پرینت می باشد چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد مقالات را با ورژن office2010 به بالا بازکنید ادامه و دانلود

دانلود نرم افزار کم حجم مترجم متن QTranslate v5.5.0.2

دانلود نرم افزار کم حجم مترجم متن QTranslate v5.5.0.2 QTranslate نرم افزاری کم حجم برای ترجمه ی متون است.این نرم افزار از اکثر زبان ها منجمله زبان فارسی پشتیبانی می کنند و کاربران می توانند متون خود را از زبان فارسی به زبان های دیگر و بالعکس ترجمه کنند.نرم افزار برای ترجمه ی سریع متون از کلید های ترکیبی برای نمایش متن ترجمه شده بهره می برد.ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار پشتیبانی از مترجم های آنلاین مانند translate.google ، microsofttranslator و babelfish.yahoo است.برای استفاده از این نرم افزار می بایستی به اینترنت متصل باشید. برخی از ویژگی های QTranslate : - دارای غلط گیر املایی- دارای صفحه کلید مجازی- ذخیره ی تاریخچه ی ترجمه ها- تلفظ متن توسط نرم افزار- ترجمه متن در برنامه هایی که از انتخاب متن پشتیبانی می کنند

تکنیک های موفقیت پایدار

تکنیک های موفقیت پایدار

مقاله آلودگی هوا

مقاله آلودگی هوا هوای پاک مایه شادمانی زندگی بشری است که نیاز به آن بیش از نیاز به غذا و آب می باشد. صنعت مدرن امروز، باعث تولید گازها و ذرات زیادی می شود که هوای آزاد را آلوده می کنند. در گذشته زغال در صنعت باعث تولید دی اکسید گوگرد زیادی می شد، ولی امروز به دلیل محتویات کم گوگرد در زغال، سوخت آن مشکلات زیادی تولید نمی کند ولی وسایل نقلیه موتوری مشکل اساسی هستند که دی اکسید نیتروژن و ذرات آلی غیر قابل تجزیه تولید می کنند که تحت اثر اشعه خورشید به ازن تبدیل می شود که مهمترین آلوده کننده هوا می باشد. گاز دی اکسید نیتروژن ( NO2 ) هوا را به رنگ قهوه ای در می آورد و این وضعیتی است که بسیاری از شهرها در فصل تابستان با آن مواجه هستند . ذرات ریز که در اثر سوخت موتورهای بنزینی و گردوغبار جاده ای، دود حاصل آتش سوزی و گرده های گیاهان تولید می شود عامل آلودگی هوا در روزهای زمستانی است . این مقاله به صورت ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 93صفحه آماده پرینت می باشد چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از

قاب

قاب

دانلود پاورپوینت تحریم اقتصادی

دانلود پاورپوینت تحریم اقتصادی تحریم: حرامکردن, حرام گردانیدن چیزی یا کاری، منع کردن تحریم­، عبارت است از تدابیری قهرآمیز که توسط کشور یا گروهی از کشورها علیه کشوری که به قوانین بین­المللی تجاوز نموده و یا از معیارهای اخلاقی مقبول­، تخطی کرده باشد­، اعمال می­شود. تحریم اقتصادی اقدام برنامه ریزی شده یک یا چند دولت از طریق محدود کردن مناسبات اقتصادی برای اعمال فشار بر کشور هدف با مقاصد مختلف سیاسی است. انتخاب کنند. فهرست : تعریف تحریم و تحریم اقتصادی انواع تحریم اقتصادی تأثیر و کارایی تحریمها دلایل نا کارآمدی تحریمها تاریخچه تحریم اقتصادی دنیا پیشینه تحریم ایران اثرات اقتصادی تحریم سازمان ملل راههای مقابله با تحریم نتیجه تحریم اقتصادی

دختر سایه

دختر سایه خلــاصه: دختری که در پارک کسی جز سلنا مایلز نیست،در ظاهر خیلی بی حوصله است،چون عتقاد دارد در زندگی چیز جالب و هیجان انگیزی وجود ندارد. اما به زودی سلنا واقعیتی در مورد خودش کشف خواهد کرد و به هویت حقیقی و قدرت عجیبش آگاه خواهد شد.اما متأسفانه برای این نیرو باید بهایی پرداخت شود.سلنا یک دشمن قسم خورده دارد که می خواهد او را از بین ببرد.شاید همان زندگی کسل کننده و تکراری بهتر بوداما دیگر فرصتی نیست.سلنا قدم به تالار وحشت گذاشته است.

دانلود پرسشنامه یادگیری مؤثر از تجربه

دانلود پرسشنامه یادگیری مؤثر از تجربه عنوان: دانلود پرسشنامه یادگیری مؤثر از تجربه دسته: مدیریت- روان شناسی فرمت PDF: تعداد صفحات: 14 صفحه این فایل شامل پرسشنامه ای است که در آن 24 زوج عبارت ارائه شده است و به شما کمک می کند تا دریابید که به چه میزان به طور مؤثر از تجربه هایتان یاد می گیرید. همچنین این فایل شامل بخشهای تفسیر نمرات- تفسیر پرسشنامه و نتیجه گیری می باشد.

دانلود پرسشنامه یادگیری سازمانی

دانلود پرسشنامه یادگیری سازمانی عنوان: دانلود پرسشنامه یادگیری سازمانی دسته: مدیریت- روان شناسی فرمت PDF: تعداد صفحات: 12 صفحه این فایل شامل پرسشنامه ای است که در آن 20 زوج عبارت ارائه شده است و به شما کمک می کند تا دریابید که سازمانی که در آن کار می کنید چقدر در ایجاد و بهره گیری از فرصتهای یادگیری به شما کمک می کند. همچنین این فایل شامل بخشهای تفسر نمرات- تفسر پرسشنامه و نتیجه گیری می باششد.

دانلود پرسشنامه نقشهای تیمی

دانلود پرسشنامه نقشهای تیمی عنوان: دانلود پرسشنامه نقشهای تیمی دسته: مدیریت- روان شناسی فرمت PDF: تعداد صفحات: 9 صفحه این فایل شامل پرسشنامه نقشهای تیمی بوده و همچنین شامل بخشهای تفسیر نمرات- تفسیر پرسشنامه و نتیجه گیری می باشد

دانلود پرسشنامه کار تیمی

دانلود پرسشنامه کار تیمی عنوان: دانلود پرسشنامه کار تیمی دسته: مدیریت- روان شناسی فرمت PDF: تعداد صفحات: 11 صفحه این فایل شامل پرسشنامه کار تیمی بوده و همچنین شامل بخشهای تفسیر نمرات- تفسیر پرسشنامه و نتیجه گیری می باشد.

دانلود پرسشنامه شایستگی مربی

دانلود پرسشنامه شایستگی مربی عنوان: دانلود پرسشنامه شایستگی مربی دسته: مدیریت- روان شناسی فرمت PDF: تعداد صفحات: 11 صفحه این فایل شامل پرسشنامه شایستگی مربی بوده و همچنین شامل بخشهای تفسیر نمرات- تفسیر پرسشنامه و نتیجه گیری می باشد.

دانلود پرسشنامه موفقیت در حل مسائل بین افراد

دانلود پرسشنامه موفقیت در حل مسائل بین افراد عنوان: دانلود پرسشنامه موفقیت در حل مسائل بین افراد دسته: مدیریت- روان شناسی فرمت PDF: تعداد صفحات: 11 صفحه این فایل شامل پرسشنامه موفقیت در حل مسائل بین افراد است که در آن 40 زوج عبارت ارائه شده است. همچنین این فایل شامل بخشهای تفسر نمرات- تفسر پرسشنامه و نتیجه گیری می باشد.

دانلود پرسشنامه نیم کره راست مغز- نیم کره چپ مغز

دانلود پرسشنامه نیم کره راست مغز- نیم کره چپ مغز عنوان: دانلود پرسشنامه نیم کره راست مغز- نیم کره چپ مغز دسته: پرسشنامه روابط انسانی ( رفتار سازمانی- مدیریت منابع انسانی) فرمت: PDF تعداد صفحات: 6صفحه این فایل شامل پرسشنامه نیم کره راست مغز- نیم کره چپ مغز می باشد. ضمن اینکه شامل بخشهای تفسیرنمره،تفسیر پرسشنامه و نتیجه گیری نیز می باشد.

دانلود پرسشنامه سبکهای نفوذ ( تاثیرگذاری)

دانلود پرسشنامه سبکهای نفوذ ( تاثیرگذاری) عنوان: دانلود پرسشنامه سبکهای نفوذ ( تاثیرگذاری) دسته: پرسشنامه روابط انسانی ( رفتار سازمانی- مدیریت منابع انسانی) فرمت: PDF تعداد صفحات: 7 صفحه در این پرسشنامه، چهل عبارت که تشریح کننده تمایلات گوناگون می باشد،تشریح شده است. ضمن اینکه شامل بخشهای تفسیرنمره،تفسیر پرسشنامه و نتیجه گیری نیز می باشد.

دانلود پرسشنامه روشهای مشاوره

دانلود پرسشنامه روشهای مشاوره دانلود پرسشنامه روشهای مشاوره فرمت: PDF تعداد صفحات: 8 این فایل شامل پرسشنامه روشهای مشاوره بوده وهمچنن شامل بخشهای تفسیر نمرات،تفسیر پرسشنامه و نتیچه گیری می باشد

دانلود پرسشنامه خوش بینی- بدبینی

دانلود پرسشنامه خوش بینی- بدبینی دانلود پرسشنامه خوش بینی- بدبینی فرمت: PDF تعداد صفحات: 6 این فایل شامل پرسشنامه خوش بینی- بدبینی بوده که در آن 24 ضربالمثل بصورت 12 زوج عرضه شده است ٰ ضمن اینکه شامل بخشهای تفسیر نمرات و تفسیر پرسشنامه نیز می باشد.

دانلود پرسشنامه خودابرازی

دانلود پرسشنامه خودابرازی دانلود پرسشنامه خودابرازی فرمت: PDF این فایل شامل پرسشنامه خودابرازی به تعداد 24 پرسش می باشد ضمن اینکه شامل بخشهای تفسیر نمرات و تفسیر پرسشنامه نیز می باشد.

دانلود پرسشنامه تفکر خلاق

دانلود پرسشنامه تفکر خلاق عنوان: دانلود پرسشنامه تفکر خلاق دسته: پرسشنامه روابط انسانی ( رفتار سازمانی- مدیریت منابع انسانی) فرمت: PDF تعداد صفحات: 8 صفحه در این پرسشنامه12 جفت عبارت عرضه شده است. ضمن اینکه شامل بخشهای تفسیرنمره،تفسیر پرسشنامه و نتیجه گیری نیز می باشد.

دانلود پرسشنامه پیروزی- پیروزی ( برد- برد)

دانلود پرسشنامه پیروزی- پیروزی ( برد- برد) عنوان: دانلود پرسشنامه پیروزی- پیروزی ( برد- برد) دسته: پرسشنامه روابط انسانی ( رفتار سازمانی- مدیریت منابع انسانی) فرمت: PDF تعداد صفحات: 8 صفحه با استفاده از این پرسشنامه می توانید بررسی کنید که به چه میزان مذاکره کننده موفقی هستید. این فایل همچنین شامل بخش تفسیرنمرات- تفسیر پرسشنامه و نتیجه گیری می باشد.

دانلود پرسشنامه اصلاح عملکرد

دانلود پرسشنامه اصلاح عملکرد عنوان: دانلود پرسشنامه اصلاح عملکرد دسته: مدیریت- روان شناسی فرمت PDF: تعداد صفحات: 11 صفحه این فایل شامل پرسشنامه اصلاح عملکرد است که در ان چند سناریو ارائه شده است. همچنین این فایل شامل بخشهای تفسیر نمرات- تفسیر پرسشنامه و نتیجه گیری می باشد.

دانلود پرسشنامه مدیریت عواطف ( هیجانها)

دانلود پرسشنامه مدیریت عواطف ( هیجانها) عنوان: دانلود پرسشنامه مدیریت عواطف ( هیجانها) فرمت: PDF این فایل شامل پرسشنامه مدیریت عواطف (هیجانها) به تعداد 20 پرسش می باشد ضمن اینکه شامل بخشهای تفسیر نمرات و تفسیر پرسشنامه نیز می باشد.

دانلود پرسشنامه مهارتهای بین فردی

دانلود پرسشنامه مهارتهای بین فردی عنوان: دانلود پرسشنامه مهارتهای بین فردی فرمت: PDF تعداد صفحات: 11 صفحه در این پرسشنامه، چهار رویداد که حاوی کنش و واکنش ( تعامل ) بین افراد می باشدعرضه شده است. ضمن اینکه شامل بخشهای تفسیر پرسشنامه و نتیجه گیری نیز می باشد.

دانلود پرسشنامه ارزشها

دانلود پرسشنامه ارزشها عنوان: دانلود پرسشنامه ارزشها فرمت: PDF تعداد صفحات: 9 صفحه در این پرسشنامه 12 زوج عبارت عرضه شده است ضمن اینکه شامل بخشهای تفسیر نمرات، تفسیر پرسشنامه و نتیجه گیری نیز می باشد.

چیپ پک1(شامل:رازیک میلیون دلاری-روشهای کسب درآمدازنت-10عددcfgکانتر1.6-رازهای جذابیت برای مردان-بازی حدث بزن آهنگ)

چیپ پک1(شامل:رازیک میلیون دلاری-روشهای کسب درآمدازنت-10عددcfgکانتر1.6-رازهای جذابیت برای مردان-بازی حدث بزن آهنگ) باسلام خدمت تمام عزیزان با چیپ پک1 درخدمت شما دوستان هستیم دراین پک ما سعی کردیم نیاز های شمارا رفع کنیم. این پک شامل محصولات زیر میباشد: رازیک میلیون دلاری :این بسته شامل سخنانی انگیزشی و کاملا منطقی میباشد.این بسته باعث فعالیت ذهن شما درزمینه تبدیل ایده های خود به پول میباشد روشهای کسب درآمد از نت :دراین بسته بیش از چهل روش برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد.شما میتوانید بعد از مطالعه این بسته و صرف یک ساعت زمان درروز و بدون سرمایه درماه میانگین دومیلیون درآمد داشته باشید..این بسته کاملا ذهن شمارا در راستای تبدیل ایده های خلاق خود به پول فعال میکند. cfgکانتر1.6 :این بسته شامل 10عدد cfgکانتر1.6 میباشد که ما به شما این نوید را میدهیم به زودی چهل cfgدیگر قرار خواهد گرفت.. رازهای جذابیت برای مردان :این بسته شامل روش های جذابیت برای اقایان میباشد.پیشنهاد ما به شما امتحان این بسته میباشد بازی حدث بزن آهنگ :این بازی اندروید یک فضای کاملا مهیج و زیبا را براش شما فراهم میکند و میتواند لحظاتی زیبا برای شما رقم زند ما به شما دوستان عزیز

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی «حسابداری علائم تجاری »

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی «حسابداری علائم تجاری » علائم تجاری برای شرکتهای تجاری امروزی می­تواند مهم باشد. مشتریان اغلب حاضرند مبلغی بیشتر برای کیفیت شناخته شده محصولات برند پرداخت کنند ، که به نوبه خود باعث تحریک شرکت ها برای سرمایه گذاری بیشتر در تحصیل و توسعه علائم تجاری می­ شود. این مقاله شناخت اولیه، اندازه گیری و حسابداری علائم تجار ی را مورد بحث قرار می­دهد. 4 صفحه متن اصلی انگلیسی - 5 صفحه ترجمه فارسی در قالب word

دانلود فایل فلش فارسی lenovo S898 T+ android 5.0.2 بدون مشکل و تست شده

دانلود فایل فلش فارسی lenovo S898 T+ android 5.0.2 بدون مشکل و تست شده دانلود فایل فلش فارسی +S898t با آندروید5.0.2 این رام کاستوم است و از طریق CWMریکاوری نصب خواهد شد تمامی فایل های فلش بدون مشکل و کاملا سالم هستند فایل فلش رسمی و اورجینال و فارسی اصلی بدون نیاز به باکس پس از پرداخت مبلغ تعیین شده لینک دانلود ارائه می شود.

دانلود فایل فلش فارسی Nokia Asha 301 Dual Sim RM-839 ورژن 9.04 بدون مشکل و تست شده

دانلود فایل فلش فارسی Nokia Asha 301 Dual Sim RM-839 ورژن 9.04 بدون مشکل و تست شده دانلود فایل فلش فارسی Nokia Asha 301 Dual Sim RM-839 ورژن 9.04 بدون مشکل و تست شده تمامی فایل های فلش بدون مشکل و کاملا سالم هستند فایل فلش رسمی و اورجینال و فارسی اصلی بدون نیاز به باکس پس از پرداخت مبلغ تعیین شده لینک دانلود ارائه می شود.

30 عدد عکس png دوربین فیلمبرداری- حجم: 41 مگابایت

30 عدد عکس png دوربین فیلمبرداری- حجم: 41 مگابایت این مجموعه شامل 30 عدد دوربین فیلمبرداری در انواع کوچک و بزرگ حرفه ای و خانگی و بدون بکگراند می باشد

دانلود فایل فلش فارسی Nokia Asha 301 RM-840 ورژن 8.02 بدون مشکل و تست شده

دانلود فایل فلش فارسی Nokia Asha 301 RM-840 ورژن 8.02 بدون مشکل و تست شده فایل فلش فارسی Nokia Asha 301 RM-840 ورژن 8.02 تمامی فایل های فلش بدون مشکل و کاملا سالم هستند فایل فلش رسمی و اورجینال و فارسی اصلی بدون نیاز به باکس پس از پرداخت مبلغ تعیین شده لینک دانلود ارائه می شود.

خرید کتاب دعا نویسی که با این کتاب خیلی از مشکلاتتون حل میشه با توضیحات وراهنمای فارسی

خرید کتاب دعا نویسی که با این کتاب خیلی از مشکلاتتون حل میشه با توضیحات وراهنمای فارسی هفت دعای مجرب و مفید دعا برای حفظ از قضا و قدر: برای محفوظ ماندن از اتفاقات ناگهانی هزار و بیست و سه مرتبه خواندن جمله مبارکه «توکلت علی الله» (به خدا توکل کردم) بسیار موثر و مجرب است حتما بخوانید. دعا برای دیدن فرد مورد نظر در خواب: به جهت دیدن فرد یا شیء مورد نظر در خواب خواندن این سه اسم مقدس «النور» و «الباسط» و «الظاهر» به تعداد زیاد با رعایت طهارت و پاکی بدن و لباس طاهر و در مکان مقدس) موثر است. دعا هنگام روبرو شدن با مشکل: رسول اکرم (ص) فرموده است:هر کس که اندوه یا غم یا سختی یا بلاء به او رسیده، دعای زیر را بخواند: «الله ربی، لا اشرک به شیئا، توکلت علی الحی الذی لا یموت» «خدا پروردگار من است. چیزی را شریک او قرار نمی دهم. توکل می کنم بر زنده ای که نمی میرد.» دعا برای تحبیب (دوست کردن) و تسخیر دیگران هر کس هفت مرتبه آیه ۷ از سوره ممتحنه «عسی ان یجعل بینکم و بین الذین عادیتهم منهم م

دانلود فایل فلش فارسی نوکیا rm-781 300 ورژن 07.57

دانلود فایل فلش فارسی نوکیا rm-781 300 ورژن 07.57 دانلود فایل فلش فارسی نوکیا RM-781 300 ورژن 07.57 تمامی فایل های فلش بدون مشکل و کاملا سالم هستند فایل فلش رسمی و اورجینال و فارسی اصلی بدون نیاز به باکس پس از پرداخت مبلغ تعیین شده لینک دانلود ارائه می شود.

دانلود پروژه تجزیه تحلیل سیستم رزرو و فروش بلیط آژانس مسافرتی

دانلود پروژه تجزیه تحلیل سیستم رزرو و فروش بلیط آژانس مسافرتی عنوان پروژه: تجزیه تحلیل سیستم رزرو و فروش بلیط آژانس مسافرتی قالب بندی : PDF شرح مختصر : تفاوت برنامه نویسان حرفه ای با برنامه نویسان آماتور در توانایی ایجاد برنامه هایی با رابط کاربر زیبا تر و حجم کمتر و سرعت پردازش بالاتر است. البته در این میان طراحان مساله نیز سهم بسزائی در این زمینه دارند. چرا که در صورت وجود نداشتن یک طرح اولیه از نرم افزار نمی توان به سادگی برنامه نویسی نمود. زیرا شناخت کافی از صورت مساله وجود ندارد. به همین سبب ممکن است در مراحل مختلف برای نوشتن برنامه مجبور شویم چندین مرحله به عقب بازکردیم و این گونه مسائل در پروژه های بزرگ که در آنها پروسه زمانی وجود دارد مشکل ساز خواهد بود. البته نکته مهمی که باید به آن اشاره نمود این است که عدم وجود منابع اطلاعاتی مناسب در مورد راه حل مسائل برنامه نویسی همیشه یکی ار دلایل عقب ماندگی صنعت نرم افزار کشور بوده است. یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که یکی از منابع درآمد ارز ی در کشور هند فروش نرم افزار های تولید شده در این کشور به کشورهای دیگر می باشد. البته برنامه نویسی مساله مهمی می باشد. ولی

دانلود پروژه تجزیه و تحلیل سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی

دانلود پروژه تجزیه و تحلیل سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی عنوان پروژه : تجزیه و تحلیل سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی قالب بندی : Word شرح مختصر : شرح سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی : دفترخانه را درواقع می توان یک مکانی به شمارآورد که به طور کامل با مردم و اموال انها سروکار دارد. بخش های مختلف دفترخانه اسناد رسمی : 1) یک دفتر خانه را می توان به قسمت های مختلفی تقسیم کرد که در این قسمت به این موارد اشاره کرده و هر کدام را به طور مختصر شرح می دهیم : 1- رییس دفتر خانه 2- قسمت ثبت تقاضاها 3- قسمت تکمیل مدارک 4- قسمت پرونده سازی برای متقاضی 5- قسمت ثبت پرونده 6- قسمت بایگانی رییس دفتر خانه : رییس یک دف

39 عدد عکس png موبایل با کیفیت بالا- حجم: 40 مگابایت

39 عدد عکس png موبایل با کیفیت بالا- حجم: 40 مگابایت این مجموعه شامل 39 عدد عکس موبایل در حالت های مختلف و بدون بکگراند می باشد

دانلود فیرم ور فارسی جدید Asha 305 ورژن 05.92 RM-766

دانلود فیرم ور فارسی جدید Asha 305 ورژن 05.92 RM-766 دانلود فیرم ور فارسیجدید Asha 305 ورژن 05.92 RM-766 تمامی فایل های فلش بدون مشکل و کاملا سالم هستند فایل فلش رسمی و اورجینال و فارسی اصلی بدون نیاز به باکس پس از پرداخت مبلغ تعیین شده لینک دانلود ارائه می شود.

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار مدیریت فروشگاه

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار مدیریت فروشگاه عنوان پروژه : مهندسی نرم افزار مدیریت فروشگاه قالب بندی : Word, PPT, MDL شرح مختصر : هدف این نرم افزار مدیریت جامع به اجناس و تامین رفاه مشتریان می باشد. سیستم از ۳ بخش که شامل: انباردار، کاربر (فروشنده) و مدیریت تشکیل شده است که اجناس وارده ابتدا در انبار نگه داری می شود و در صورت نیاز به فروشگاه فرستاده می شود. فروشنده مسئول نظارت بر اجناس میباشد، همچنین وظیفه ی ثبت مشتریان بر عهده ی فروشنده می باشد.فروشنده باید اطلاعات مربوط به مشتریان را در سیستم نگهداری کند.وهمچنین در صورت کسری کالا در فروشگاه اسم کالا را ثبت کند تا در وقت مطلوب از انبار به فروشگاه اضافه گردد. انباردار مسئول ثبت کالاها ی انبار می باشد و در صورت دریافت درخواست کالا از سوی فروشنده بلافاصله کالای مورد نظر را برای فروشگاه فراهم می کند و در صورت عدم وجود کالا در انبار برای مدیر درخواست خرید کالای مورد نظر را می فرستد. مدیر ناظر بر تمام اطلاعات مربوط به کالاها و مشتریان است و ماهیانه میتواند ضرر و زیان فروشگاه را محاسبه کند همچنین مدیر کالای مورد نیاز را برای انبار فراهم می کند.درضمن تنها مدیر میتواند م

دانلود پروژه تجزیه و تحلیل نرم افزار مدیریت درمانگاه

دانلود پروژه تجزیه و تحلیل نرم افزار مدیریت درمانگاه عنوان پروژه : تجزیه و تحلیل نرم افزار مدیریت درمانگاه قالب بندی : PDF شرح مختصر : مستندات تولید شده برای این پروژه به شرح ذیل می باشد. اکیدا پیشنهاد می شود برای درک بهتر سیستم، مستندات، به ترتیب آورده شده در زیر مورد مطالعه قرار بگیرند. ابتدا موارد کاربری توضیح داده شده و سپس نمودارهای مربوط به آزمایشگاه مهندسی نرم افزار آورده شده است. فهرست : نمودار مورد کاربرد نمودار فعالیت نمودار کلاس رابطه تناظر – رابطه جمعی نمودار توالی نمودار همکاری مشخصات موارد کاربری ثبت نام بیماران مشخصات تعیین کاربری زمان مراجعه بیماران مشخصات موارد کاربری لیست گیری مشخصات موارد کاربری ویرایش اطلاعات بیماران مشخصات موارد کاربرد ثبت فیش بیمار یا ارائه فیش به بیمار در صورت عدم رضایت از محصول با ذکر دلیل 100% مبلغ پرداختی رو پس بگیرید پس با خیال راحت خرید کنید فقط در فروشگاهجیبیم *******

دانلود پروژه طراحی وب سایت با ASP

دانلود پروژه طراحی وب سایت با ASP عنوان پروژه : پروژه طراحی وب سایت با ASP قالب بندی : ASP, C#.net, SQL, CSS, Ajax, Word شرح مختصر : این پروژه وب سایت با استفاده از: Asp.net 2.0 Sql Server 2005 C#.Net 2005 Ajax CSS Java Script طراحی وپیاده سازی شده است در این پروژه سعی بیشتر بر آموزش بوده تا پروژه ای با امکاناتی که هر برنامه نویسی نیاز دارد در خدمت شما عزیزان قرار گیرد. امکاناتی نظیر: انجمن بحث و گفتگو – اخبار – مقالات – لینک ها – نظر سنجی و … می باشد داکیومنت این پروژه به طور کامل و فصل بندی شده میباشد و در کنار فایلهای اصلی پروژه قرار داده شده. دوستان عزیز توجه داشته باشد در صورت بروز هر مشکل به فایل داکیومنت موجود مراجعه نمایید. امیدواریم هر چند ناچیز به شما عزیزان خدمتی کرده باشیم. نمونه مشابه این پروژه در سایت های مختلف با قیمتهای بسیار بالا به فروش میرسد ولی در این سایت میتوانید با قیمت بسیار ناچیز همین الاندانلود کنید. در صورت عدم رضایت از محصول ب

دانلود پروژه وب سایت سیستم ثبت نام دانشجویی با php

دانلود پروژه وب سایت سیستم ثبت نام دانشجویی با php عنوان پروژه : وب سایت سیستم ثبت نام دانشجویی با php قالب بندی : php شرح مختصر : این سیستم به صورت ساده با زبان php نوشته شده است که شامل بخش های اخبار سایت و ثبت نام و جستجوی پیشرفته و بخش پرسش و پاسخ می باشد. در این سیستم که شامل مدیریت وب سایت نیز می باشد می توانید تمامی قسمت های سایت را مدیریت کنید. جهت اجرای پروژه یک دیتا بیس MySQL ایجاد کرده و فایل اس کیو ال پروژه را در آن ایمپورت نمایید سپس مشخصات دیتا بیس را در محل های مشخص شده وارد نمایید جهت تست بر روی لوکال میتوانید از نرم افزار Wamp Server استفاده کنید در صورت عدم رضایت از محصول با ذکر دلیل 100% مبلغ پرداختی رو پس بگیرید پس با خیال راحت خرید کنید فقط در فروشگاهجیبیم *******

فلزات سنگین

فلزات سنگین فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول : مقدمه و طرح تحقیق 1-1-بیان مسئله.1 1-2-اهداف،فرضیات و سئوالات تحقیق2 1-2-1-اهداف تحقیق.

بررسی مشکلات تولید و توزیع داخلی وخارجی پسته ایران وارائه راهکارهای توسعه صادرات

بررسی مشکلات تولید و توزیع داخلی وخارجی پسته ایران وارائه راهکارهای توسعه صادرات فرمت فایل: WORD قابل ویرایش تعدادصفحات:66 فهرست مطالب فصل اول- طرح تحقیق.. 1 مقدمه. 2 سؤال یا فرضیه های تحقیق: 2 تعاریف: 2 طرح تحقیق: 3 ابزارها وروش گردآوری داده ها: 3 فصل دوم- ادبیات تحقیق.. 4 تاریخچه پسته. 5 1- مبدا درختان پسته. 5 اظهار نظر متاخران در مورد منشا درختان پسته. 9 نتیجه گیری درباره مبدا درختان پسته و نخستین مواضع پرورش آنها 13 نام ارقام پسته رفسنجان در سال 1335ش. 27 نخستین مشکلات و توصیه ها و تبلیغات در باب بهبود صادرات پسته و خشکبار ایران.. 32 مبارزه با آفت پروانه چوبخوار پسته. 37 پروانه جوانه خوار پسته. 38 پروانه گلبرگ خوار پسته. 38 پروانه پوسته خوار میوه پسته. 39 مینوز پسته. 39 پسیل پیچیده برگ پسته. 39 کپک فرنگی پسته، یا قارچهای مولد زهرابه افلاتوکسین.. 40 توصیه هایی در جهت پیشگیری.. 44 آفات انباری پسته. 46 پروانه هندی.. 47 پیشگیری و مبارزیه با آفات انباری پسته. 47 فصل سوم- روش تحقیق.. 49 بازرگانی خارجی و ارزش و میزان پسته ایران از سال 1268 تا پایان سال 1367(یک قرن) 50 نخستین مشتریان پسته ایران در یک قرن گذشته. 50 میزان و ارزش صادرات پسته در م

کاربرد علم شیمی در علوم

کاربرد علم شیمی در علوم مقصود از تجزیه شیمیائی تعیین عهاصر و یا ترکیباتی که یک ماده را تشکیل می دهند می باشد خواه این ماده بصورت جامد و یا مایع و یا گازی شکل و خواه در طبیعت و یا در آزمایشگاه مصنوعا تهیه شده باشد.این تجزیه شامل دو قسمت می شود: 1تجزیه کیفی یا چونی که بتعیین نوع و طبیعت اجسام ساده و یا ترکیباتی که ماده مورد امتحان را تشکیل می دهند می پردازد. 2 تجزیه کمی یا چندی که مقادیر هر یک از اجزاء تشکیل دهنده را در واحد وزن و یا در واحد حجم معلوم می سازد. چون بمنظور تجزیه بیشتر اوقات هر ماده معدنی را بصورت املاح محلول در آب در می آورند و هر محلول معدنی همیشه شامل دو یون مثبت و منفی یعنی کاتیون و آنیون می باشد و هر کدام از این دو دسته هم بین خود تشابه خواص دارند که موجب طبقه بندی آنها می گردد بنابراین اساس تجزیه چونی و چندی بر رویس همین خواص مشترک برپا گشته است .

44 عدد عکس png کفش اسپرت با کیفیت بالا- حجم: 24 مگابایت

44 عدد عکس png کفش اسپرت با کیفیت بالا- حجم: 24 مگابایت این مجموعه شامل 44عدد عکس کفش اسپرت در رنگ ها و زوایای مختلف و بدون بکگراند می باشد

دانلود پروژه وب سایت ساده HTML

دانلود پروژه وب سایت ساده HTML عنوان پروژه : وب سایت ساده HTML قالب بندی : HTML شرح مختصر : این وب سایت فقط یه عنوان نمونه و نوعی تبلیغ کار ساده می باشد و هیچ جنبه دیگری ندارد. شما باید به چگونگی نوشته شدن کدها و دستورات اسکریپت این صفحات دقت کنید و چگونگی استفاده از آن ها را فرا بگیرید. در این وب سایت تکنیکهای HTML، Java Script، CSS به کار رفته است در صورت عدم رضایت از محصول با ذکر دلیل 100% مبلغ پرداختی رو پس بگیرید پس با خیال راحت خرید کنید فقط در فروشگاهجیبیم *******

عکس ها وسوتی های خنده دار

عکس ها وسوتی های خنده دار این برنامه شامل 200 عکس کاملا جدید میباشد که باعث میشود ساعات خوشی را سپری کنید. قیمت این برنامه نسبت به تلاشی که برای ساخت ان صرف شده بسیار اندک وناچیز است. این برنامه در هیچ یک از مارکت های اندروید قرار نگرفته و برای اولین بار است که در این سایت قرار میگیرد.




  • ۹۶/۰۹/۲۹
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی